فیلم کوتاه

تولید فیلم کوتاه فرصتی برای تجربه و رقابت

فیلم کوتاه به گروهی ازفیلم ها و آثار هنری گفته می‌شود که نسبت به فیلم بلند، هم‌زمان بسیار کمتری دارد و هم با بودجه بسیار پایین و تجهیزات کم ساخته می‌شود. در تعریف آکادمی علوم و هنرهای سینما آمده‌است که فیلم کوتاه باید حداکثر ۴۰ دقیقه یا کمتر، زمان داشته باشد.

فیلم کوتاه امروز در جهان یک ژانر شناخته شده‌است. جشنواره‌های بی‌شماری در سراسر دنیا به فیلم کوتاه اختصاص دارند. همچنین جشنواره‌های بزرگ دنیا نظیر، اسکار، کن، برلین و… در کنار نمایش فیلم‌های بلند، نمایش فیلم کوتاه دارند و این فیلم‌ها جوایز خاص خودشان را هم می‌گیرند. نخستین فیلم‌های تاریخ سینما فیلم‌های کوتاه بودند. سینمای کوتاه امروزه نیز در جهان وجود دارد و اندیشه‌ها و داستان‌ها را به صورت موجز بیان می‌کند.

تجارت فیلم میتواند دنیا را تغییر دهد.

فیلم و سینما به عنوان کانون فکری و فرهنگی در جامعه مطرح است و یکی از بهترین اکتشافات بشر است که به صورت نامحدودی میتواند در خدمت مردم جامعه باشد و از روز ظهور تا به حال مخاطبان زیادی از جامعه را جذب کرده است. ارتقای سطح کیفی آثار سینمایی تاثیر بسزایی در رشد ابعاد فکری،فرهنگی ،اجتماعی و تجاری جامعه خواهد گذاشت .

تله فیلم یا فیلم تلویزیونی

تله فیلم یا فیلم تلویزیونی به فیلمی اطلاق می‌شود که بطور اختصاصی برای شبکه‌های تلویزیونی ساخته می‌شود. تله فیلم واژه ترکیبی است که از تله (تلویزیون) و فیلم (فیلم سینمایی) می‌آید. آنچه در تله‌فیلم مهم است فرم، زبان و نحوه روایت فیلم تلویزیونی است نه نوع دوربین آن. تاریخچه تله فیلم در اروپا و آمریکا به سالهای میانی دهه 1980 بر می‌گردد. زمانی که شیوه تولید سینمایی و تلویزیونی تغییر کرد و استودیوهای بزرگ فیلمسازی جای خود را به استودیوهای کوچک و گروه‌های مستقل دادند. کانادا یکی از سردمداران تولید تله فیلم در دنیا است.

سینما با ما ، همه ارتش های دنیا بر علیه ما ، سرانجام پیروز خواهیم شد

در آغاز سینما را بیشتر یک پدیده علمی صنعتی می‌دانستند. در سال‌های جنگ جهانی اول، سینما به عنوان یک وسیله نمایشی و سرگرمی، رونق تجاری یافت. سپس قابلیت‌های هنری آن توسط فیلم سازان اروپایی و آمریکایی کشف شد. در همین سال‌ها ریچیوتو کانودو منتقد و نظریه‌پرداز ایتالیایی، سینما را «هنر هفتم» معرفی کرد؛ زیرا به عقیده او سینما هنری ترکیبی است که در آن همهٔ هنرها حضور دارند.

فیلم مستند

مهم ترین ویژگی فیلم مستند این است که با واقعیت سر و کار دارد. حال این واقعیت ممكن است به دنیا آمدن یک بچه، تصادف یک اتومبیل در خیابان، کشته شدن یک سرباز در جنگ یا گل خوردن یک دروازه بان باشد. همه این رویدادها واقعی اند و می توانند موضوع یک فیلم مستند باشند اما نكته اینجاست که سینماگر مستند حق دخل و تصرف در این واقعیت را ندارد و باید آن را به همان شكلی که می بیند و در عالم واقع و در برابر دوربین او اتفاق می افتد ثبت کند. در غیر این صورت او وارد فضای فیلم داستانی شده است. هرگونه دخل و تصرف فیلمساز در واقعیتی که جلوی دوربین اتفاق می افتد، باعث می شود که فیلم سندیت خود را از دست داده و از قالب مستند دور شود.

فیلم های مستند

فیلم های مستند با هدف تغییر در جهان شناسی مخاطب ، تغییر دیدگاه و حتی سبک زندگی در مخاطبان ساخته می شود . ایده برای ساخت فیلم مستند نا محدود است .

تیزرتبلیغاتی ایده های خلاقانه و مفهومی ، جذابیت های ظاهری ، سرعت مناسب جهت انتقال پیام

تیزر یک روش کاملا حرفه ای برای ارائه آگهی اعم از تلویزیونی ، رادیویی ، رسانه محیطی و چاپی می باشد.تیزر تبلیغاتی به رفتاری گفته میشود که با کامل نشان دادن ویا کاملا نگفتن حرفی در فرد مقابل کنجکاوی ایجاد کند و او را به فکر فرو ببرد. تیزر های تبلیغاتی باید چه ویژگی هایی داشته باشند ؟ امروزه تیزرهای خلاقانه و حرفه ای تبدیل به عاملی تأثیر گذار در جذب مشتری و تأثیر گذاری بر مردم شده اند.شما به عنوان مدیر یک مجموعه باید بدانید که در بازار های امروزه رقابت بسیار شدیدی وجود دارد که در آن تنها برندی موفق خواهد بود که بتواند بهتر از سایر مجموعه ها پیام خود را از طریق تبلیغات به مخاطبین انتقال دهد. هر تیزر تبلیغاتی باید مخاطب خود را بشناسد یعنی شما باید بدانید که برای کدام قشر از جامعه تبلیغ میکنید برای مثال اگر بخواهید برای نوجوانان تبلیغ کنید باید قالب تیزر با افکار و علایق آنان هم خوانی داشته باشد.

تیزرهای تبلیغاتی

ساخت تیزر تبلیغاتی یک استراتژی موفق برای افزایش فروش و آگاهی مشتریان از برند، خدمات و محصولات شماست.

فیلم انیمیشن

فیلم انیمیشن یا پویانمایی یکی از روش‌های کارآمد برای تبلیغ محصول، خدمات یا شغل شماست و با توجه به جلب کردن توجه مشتری فارغ از هر سنی می‌تواند بیشترین تاثیر را روی مخاطبین و مشتریان شما داشته باشد. فیلم انیمیشن در بازه زمانی‌های مختلف کوتاه و بلند، دو بعدی و سه بعدی، موزیکال و غیر موزیکال و … تولید می‌شود و هر یک تاثیر گذاری‌های خاص خودش را دارد.

فیلم انیمیشن

فیلم‌های انیمیشنی برای معرفی کار، محصول و خدمات شما بسیار کاربردی و جذاب هستند و مخاطبین را در هر گروه سنی به خود جذب می‌نمایند

فیلم آموزشی

فیلم‌های آموزشی اختصاصی

شاید شما یک مدرس هستید، شاید هم ارائه دهنده خدمات بیمه‌ای هستید و برای پیدا کردن بازار اختصاصی خود قصد تهیه فیلم‌های آموزشی دارید تا بتوانید دایره مشتریان را گسترش دهید. در یک دوره چند قسمتی ویدئو‌های آموزشی شما را با بهترین کیفیت تولید خواهیم کرد تا آن را در دسترس مخاطبانتان قرار دهید.

امکان تصویربرداری در محل شما | تولید در کوتاه ترین زمان | نورپردازی و صدابرداری تخصصی | پرسونال برندینگ شما | تدوین تخصصی برای کسب بهترین نتیجه | مجموعه ویدئویی اختصاصی آموزشی به نام شما

فیلم‌های آموزشی کارمندان

شرکت‌ها و سازمان‌های پیشرو برای آموزش کارمندان و تکنسین‌های خود از ویدئو و فیلم‌های آموزشی استاندارد شده استفاده می‌کنند. به این ترتیب ریسک خطا و عدم تناسب در میزان آموزش را به صفر می‌رسانند. این آموزش ها گاه در حوزه منابع انسانی است و گاه در حوزه HSR. تفاوتی ندارد در چه موضوعی فیلم آموزشی ساخته شود؛ فیلم‌های آموزشی باید استاندارد، گویا و کامل باشند.

ضبط در محیط سازمان | نورپردازی و صدابرداری تخصصی | عوامل تولید حرفه‌ای | امکان درج اینفوگرافیک و اطلاعات گرافیکی

فیلم های آموزشی

فیلم‌های آموزشی با بالاترین کیفیت

شیوه نوین تصویربرداری و نورپردازی همراه با صدابرداری بی‌نظیر

بهترین عوامل و تجهیزات خودمان را برای شما به صف می‌کنیم.

فیلم تبلیغاتی و سازمانی

ساخت فیلم تبلیغاتی جسارت زیادی لازم دارد.

این که آنچه درون مچموعه‌تان می‌گذرد را به دنیای بیرون نمایش دهید از آن کارهایی است که هر مدیری جسارت انجام آن را ندارد.

اگر فکر می‌کنید سازمان، شرکت و مجموعه شما حرفی برای گفتن دارد، می‌توانید با ساخت یک فیلم تبلیغاتی به دیگران ثابت کنید در کار خود بهترین هستید و در بازار دیده شوید.

 

 

از رقبای خود پیشی بگیرید

ساخت فیلم تبلیغاتی تخصص ماست.

در اینستاگرام، نمایشگاه‌ها و همایش‌ها بدرخشید.

وبسایت خود را برای مخاطبان جذاب‌تر کنید و قدرت برند خود را نمایش دهید.

فیلم صنعتی

مدیران کارخانجات و گروه‌های صنعتی همواره به دنبال کسب مشتریان جدید و راضی نگاه داشتن مشتریان فعلی هستند؛ اما این کار باید در کمترین زمان و بهینه ترین حالت خود اتفاق بیفتد.

فرض کنید برای عقد قرارداد با یکی از مشتریان بزرگ بازار وارد جلسه‌ای خواهید شد، آیا برای تحت تاثیر قرار دادنشان کاتالوگ خود را به آن‌ها خواهید داد؟ یا به نمایش یک فیلم جذاب 3 تا 5 دقیقه‌ای مدیران مقابل را مجذوب قدرت تولید خود خواهید کرد؟

از رقبای خود پیشی بگیرید

با ساخت فیلم صنعتی جلوتر از بقیه حرکت کنید.

موشن گرافیک

با توجه به تحول و دگرگونی در نوع گرافیک ها از گرافیک سه بعدی به طرح‌های دو بعدی یا فلت گونه‌ای از ویدئو مارکتینگ یا تبلیغات ویدئویی به وجود آمد به نام کلیپ‌های موشن گرافیک یا گرافیک متحرک، که امروزه یکی از برترین رسانه‌های تصویری می‌باشد که در روند انتقال پیام به مخاطب بسیار موثر می‌باشد.

امروزه موشن گرافیک به دلیل متفاوت بودن، سادگی، جذابیت در انتقال محتوا محبوبیت ویژه‌ای بین مخاطبان پیدا کرده است. جذابیت بصری بالا و همین‌طور حجم پایینی دارد، همچنین طیف رنگ هایی که در ساخت گرافیک متحرک استفاده می‌شود جذابیت و زیبایی آن را دو چندان می‌کند. به گونه‌ای که قابلیت انعطاف پذیری بالایی در رسانه‌های مختلف را دارا می‌باشد. این ویژگی سبب می‌شود تا اشتراک گذاری موشن گرافیک در رسانه‌ها با سرعت و تعداد بیشتری صورت گیرد، همچنین پروسه آماده سازی یک تیزر تبلیغاتی گرافیک متحرک با کیفیت نسبت پایین‌تر از سایر رسانه‌های تصویری می‌باشد.

از رقبای خود پیشی بگیرید

موشن گرافیک سازمانی و اینفوگرافیک: با مخاطب برای استفاده درون سازمانی و نمایشگاهی، ارائه آمار و اطلاعات در جلسات، نمایش اسلاید شو عکس

موشن گرافیک کارتونی و فانتزی: با مخاطب عام برای تبلیغات ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی (تلگرام و اینستاگرام)، پخش در وبسایت و پخش تلوزیون

موشن گرافیک ایزومتریک: در تولید این موشن گرافیک‌ها، تصاویر و المان‌های ایزومتریک به کار می‌رود.

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

عکاسی صنعتی: ثبت تصاویری جذاب از محصولات، خدمات و سازمان شما آن طور که شایسته است.

عکاسی صنعتی از محیط‌های صنعتی و پروژه‌های ساختمانی | عکاسی تبلیغاتی از محصولات | عکاسی 360 درجه

کلیه قیمت‌ها برای عکس‌های با ویرایش کامل و آماده تحویل با حداکثر کیفیت می‌باشد.

مدت زمان مورد نیاز برای تحویل فایل های نهایی هر پروژه، هنگام صدور پیش فاکتور تعیین می‌گردد.

برای انجام عکاسی صنعتی کافی است پس از مطالعه لیست تعرفه‌ قیمت عکاسی، با ما تماس بگیرید و در مورد نوع پروژه و عکس‌های مورد نیاز خود توضیحاتی ارائه دهید. سپس ما با بررسی پروژه و تخمین موارد قابل انجام عکاسی، پیشنهادی حاوی اطلاعات فنی، زمان بندی انجام کار و هزینه عکاسی صنعتی و تبلیغاتی را برایتان ارسال می‌کنیم.

به غیر از عکاسی محصول، تعداد عکس های گرفته شده بیشتر از تعداد مورد نیاز شما خواهد بود که پس از پایان انجام کار، تعداد مورد نظر توسط شما از میان آن‌ها انتخاب خواهد شد و جهت انجام عملیات ویرایش و تصحیح نور و رنگ، به دست متخصصان عکاسی و ویرایش تصویر در استدیو عکاسی آنی بیم سپرده خواهد شد.

از رقبای خود پیشی بگیرید

عکاسی از محصول، خدمات و سازمان شما تخصص ماست.

ما بهترین افراد و تجهیزات خودمان را برای شما به صف می‌کنیم.

تصویربرداری از همایش‌ها، جشنواره‌ها و افتتاحیه‌ها

از مراسمات کسب و کار یا حتی سازمان شما اعم از جشنواره‌ها، همایش‌ها و افتتاحیه ها تصویربرداری حرفه‌ای انجام می‌دهیم تا هم برای تبلیغات از آن ها استفاده کنید و هم در تاریخچه و آرشیو کاری خود قرار دهید و خاطرات را زنده نگاه دارید.

از رقبای خود پیشی بگیرید

تصویر برداری حرفه‌ای با کادری مجرب و تجهیزاتی پیشرفته

تصویربرداری هوایی "هلی‌شات"

انجام خدمات تخصصی تصویربرداری هوایی «هلی‌شات» برای پروژه‌های تبلیغاتی و صنعتی

انجام هلی‌شات و پروژه‌های تصویربرداری هوایی با کیفیت 4K تصحیح رنگ تخصصی با تصاویری کاملا شفاف، پرواز و مانور‌های نرم و روان

از رقبای خود پیشی بگیرید

تصویر برداری از نمایی متفاوت و جذاب